Indien je een bestelling plaatst bij things-we-love.nl ga je akkoord met onderstaande algemene voorwaarden. Things We Love behoudt zich het recht de Algemene Voorwaarden ten allen tijde te wijzigen.

Things We Love valt in het handelsregister onder:
KvK 65684478
BTW NL219510647B01

Een bestelling in onze webshop heeft een betalingsverplichting tot gevolg. Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen. 

Orderbevestiging
Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je via e-mail een orderbevestiging. Op de orderbevestiging vind je een overzicht van de bestelde artikelen en de kosten hiervan, inclusief eventuele verzendkosten en BTW. 

Elke bestelling wordt pas geleverd na betaling. Je kunt betalen via iDEAL of een bankoverschrijving. Let wel op: Wij versturen je bestelling wanneer bij ons het bedrag op de rekening is bijgeschreven. Wij kunnen bij een overboeking dus niet garanderen dat je de bestelling binnen 3 dagen in hebt huis. Bij vooraf overmaken houden wij je bestelling 5 werkdagen gereserveerd tot het bedrag bij ons binnen is. Wij sturen je na 3 dagen altijd nog even een betalingsherinnering mocht het te lang duren. Mocht je order niet binnen vijf werkdagen binnen zijn, dan wordt je order automatisch geannuleerd. 

Prijzen
Alle prijzen en aanbiedingen van Things We Love zijn vrijblijvend en Things We Love behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de prijzen te wijzigen, in het bijzondere wanneer dat op grond van (wettelijke) voorschriften noodzakelijk is. Alle prijzen zijn vermeld in euro’s, inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten, eventuele belastingen of andere heffingen, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen. Vóór het sluiten van de overeenkomst wordt de totaalprijs inclusief verzendkosten via de website gecommuniceerd. Things We Love is niet verantwoordelijk voor tik-, zet- en drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs zou kunnen worden gecommuniceerd. Indien zich dit voordoet dan zal de prijs door Things We Love zo spoedig mogelijk worden aangepast.

Verzending

De goederen worden verstuurd op risico van de opdrachtgever. De aangegeven leveringstermijn is vrijblijvend tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen. Vertraging van de levering geeft geen recht op ontbinding van de overeenkomst of schadevergoeding. 

Pakketpost wordt over het algemeen binnen 2 a 3 werkdagen aan je geleverd. 

Je pakket wordt 2 a 3 keer aangeboden op je opgegeven huisadres. Kun je het niet in ontvangst nemen, dan wordt je pakket hierna naar een afhaallocatie gebracht. Hiervan krijg je bericht. Je bent zelf verantwoordelijk voor het ophalen/in ontvangst nemen van je pakket. Mocht je pakket bij ons retour komen omdat je het niet hebt kunnen aannemen, dan is er de mogelijkheid om het, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw door ons te laten versturen. 

Je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van het juiste (bezorg)adres. Mocht je bestelling bij ons retour komen omdat PostNL niet heeft kunnen bezorgen vanwege een onjuist adres, dan is er de mogelijkheid om het, tegen betaling van de verzendkosten, opnieuw door ons te laten versturen. 

Verzendkosten
Voor de verzending van de artikelen brengt Things We love de daarvoor noodzakelijke verzendkosten in rekening. De verzendkosten zullen aan je bestelling toegevoegd worden, tijdens de check-out en kunnen veranderen afhankelijk van naar welk land je bestelling wordt verzonden. De verzendkosten van je bestelling worden automatisch berekend afhankelijk van het gewicht van de totale bestelling. Wanneer de bestelling meer dan € 50,00 (excl. verzendkosten) bedraagt, neemt things-we-love.nl de verzendkosten voor haar rekening. De verzendkosten van kleine (platte) bestellingen die door de brievenbus passen (brievenbuspost) bedragen € 3.95. Grotere bestellingen vallen onder pakketpost tot 10 kg, de verzendkosten zijn dan: € 6.95 (PostNL). Voor verzendingen buiten Nederland en binnen Europa gelden aangepaste verzendkosten. 

Wij berekenen geen verpakkingskosten zoals verzenddozen en noppenfolie. Wij pakken je bestelling standaard mooi in. 

LEVERING

Things We Love betracht de grootste zorgvuldigheid bij het in ontvangst nemen van bestellingen en het verzenden van de bestelde artikelen. Alle bestellingen worden binnen 3 werkdagen na ontvangst van betaling ter bezorging aangeboden binnen Nederland. Mochten zich technische storingen voordoen, dan is er sprake van overmacht en wordt de bestelling zo spoedig mogelijk ter bezorging aangeboden. Things We Love zal je hiervan op de hoogte stellen per e-mail en/of telefonisch. Mocht het voorkomen dat een artikel tijdelijk niet op voorraad is, dan wordt u hiervan binnen 2 werkdagen op de hoogte gesteld. Things We Love is niet aansprakelijk voor overschrijding van de op de website aangegeven levertijden of verlies of beschadiging door de bezorgingsdienst. Bij schade aan de verpakking bij levering moet u voor opening contact opnemen met Things We Love. Het kan zijn dat het product door transport schade heeft opgelopen.

Bezorgadres & Leveringen 
Als je bij Things We Love besteld, kun je zelf kiezen of je de bestelling thuis laat bezorgen of op een ander afleveradres. 

Herroepingsrecht 

Things We Love doet er alles aan om je een goed product te leveren. Ben je desondanks niet tevreden met (een deel van) je bestelling, dan kun je deze artikelen binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling retourneren via de post. Wanneer je een zending wilt retourneren dan dien je dit vooraf kenbaar te maken aan Things We Love. Deze worden slechts geaccepteerd indien de retourinstructies van Things We Love nauwkeurig zijn opgevolgd. De garantie vervalt wanneer de producten onvolledig, beschadigd, gedragen en/of gewassen is of er getracht is een gebrek zelf te herstellen. Retourzendingen worden slechts geaccepteerd indien de verpakking (incl. labels) van het artikel onbeschadigd is. Hierbij geldt dat de kosten voor retourzendingen voor uw rekening komen. Besluit je een deel van de artikelen te houden en een deel terug te zenden, dan zijn de verzendkosten derhalve, in zijn geheel, verschuldigd. Als de maat of kleur van het artikel dat je besteld hebt niet goed is, dan kun je dit artikel altijd ruilen. Ruilen is voor eigen verzendkosten. Things We Love schrijft binnen 7 werkdagen het betaalde bedrag terug op uw rekening.

Aansprakelijkheid
De aansprakelijkheid van Things We Love tegenover de koper kan nooit meer bedragen dan de inkoopwaarde van het geleverde en is te allen tijde beperkt tot € 500,00 per voorval. Things We Love is niet aansprakelijk voor transport- of opslagschade voor zover transport of opslag aan derden is uitbesteed. Things We Love is niet aansprakelijk voor bedrijfsschade en gevolgschade van de koper. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen bij Things We Love. 

Overmacht

Onverminderd de overige aan haar toekomende rechten, heeft Things We Love in geval van overmacht het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van uw bestelling op te schorten, dan wel de overeenkomst, zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden, door u dit schriftelijk mee te delen en zonder dat Things We Love gehouden is tot enige schadevergoeding, tenzij dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven en redelijkheid en blijkheid onaanvaardbaar zou zijn.

Vragen

Things We Love streeft uiteraard naar tevreden klanten. Wanneer je niet tevreden bent met een product of dienst van Things We Love verzoeken wij je natuurlijk vriendelijk om contact met ons op te nemen via info@things-we-love.nl of even te bellen met 06-12246037. De klacht wordt met grote zorgvuldigheid behandeld en er zal gestreefd worden naar een passende oplossing.

Geschillen 
Alle geschillen tussen partijen zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter in Nederland.

 

Heb je vragen met betrekking tot de algemene voorwaarden van Things We Love dan kun je altijd contact met ons opnemen via info@things-we-love.nl

© 2016 - 2018 Things We Love | Dé webshop for stylish moms & kids | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel