FAQ - Snel antwoord op je vragen
Heb je een vraag? We helpen je graag! Neem hieronder een kijkje op onze veelgestelde vragen pagina of neem contact met ons op via e-mail (info@things-we-love.nl) of WhapsApp (06-12246037) als je het antwoord op jouw vraag niet kan vinden. We proberen je vraag altijd zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
VERZENDEN
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
De verzendkosten verschillen per product en worden automatisch verrekend in je winkelmandje. Voor een brievenbuspakketje vragen wij € 3,95 en voor pakketpost € 4,95. Bestellingen met een bedrag boven de € 40 worden gratis verzonden. Heb je voor € 49,95 aan producten in je winkelmandje? Voeg dan nog een van deze leuke stickers toe en je hebt toch gratis verzenden! Bekijk de pagina Bestellen & Verzenden voor meer informatie.
Wat zijn de verzendkosten naar België en Duitsland?
De verzendkosten voor België en Duitsland bedragen € 9 en zijn gratis boven de € 75.
Verstuurt Things We Love ook naar andere landen binnen Europa?
Jazeker! Neem contact met ons op over de verzendkosten via info@things-we-love.nl
Avond bezorging & Ophalen op een PostNL locatie
Via de Track & Trace e-mail kun je op de website of app van PostNL de dag en / of tijd van de bezorging wijzigen. Let op: dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt tot 06.00 uur op de dag van bezorging.
Je kunt ons natuurlijk ook het adres van het afhaalpunt doorgeven via het opmerkingen veld bij Stap 2 van het betaalproces.
Kan ik mijn bestelling gratis afhalen?
Ja, je kunt je bestelling (gratis) afhalen in Amersfoort. Kies bij Verzendmethode voor de optie 'Gratis afhalen in Amersfoort'. Zodra wij je bestelling hebben ontvangen nemen wij contact met je op om te kijken wanneer je het pakketje wilt komen halen.
Gratis inpakservice!
Wij pakken je bestelling altijd leuk in, zodat het echt een feestje is om uit te pakken. Zit er een cadeau bij voor een speciale gelegenheid - bijvoorbeeld een verjaardag, Sinterklaas, Kerst, kraamcadeautje etc - laat het ons weten door bij Stap 2 in het bestelproces een berichtje achter te laten in het veld ‘Opmerking’. Dan kunnen wij hier rekening mee houden tijdens het inpakken, ook het toevoegen van een kaartje met een korte tekst is geen enkel probleem.
LEVERTIJD
Wat is de levertijd binnen Nederland?
Indien een bestelling voor 16.00 uur wordt geplaatst proberen wij deze altijd nog dezelfde dag te verwerken en te verzenden. Brievenbuspakket en pakketpost via PostNL hebben normaal gesproken een levertijd van 1 werkdag. PS Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport. Heb je het pakketje echt de volgende dag nodig bijvoorbeeld in verband met een verjaardag? Bel of WhatsApp ons dan altijd even voor de zekerheid!
Wat is de levertijd buiten Nederland?
Alle bestellingen worden verzonden via PostNL. Bekijk hier de levertijden per land.
BETALEN
Hoe kan ik betalen?
Je kunt in onze webshop betalen via iDEAL, PayPal, Credit card, Mister Cash, Sofort en vooraf overmaken.
Met welke betaalprovider werkt Things We Love?
Wij maken gebruik van Mollie als betaalprovider. Mollie is een bekende aanbieder en staat bekend om haar betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid. Zie je iets geks in de betaalomgeving? Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten (het liefst door ons een printscreen te mailen).
Wat is het minimum orderbedrag?
Wij hanteren geen minimum orderbedrag in onze webshop.
Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn product?
Wanneer je van een product maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één op voorraad. Wil je er toch graag meer hebben, stuur ons dan even een e-mail.
Is het mogelijk om een product te reserveren?
Staat een product op 'Uitverkocht' en wil je graag een mailtje ontvangen zodra het weer op voorraad is? Laat het ons weten via e-mail of WhatsApp. Wij laten je dan weten wanneer we het product weer op voorraad verwachten en houden het voor je apart.
Hoe kan ik iets retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de consument. Wanneer we het product in goede staat retour hebben ontvangen, zullen we het bedrag zo snel mogelijk terugstorten. Bekijk de pagina Retourneren & Ruilen voor meer informatie en het retourformulier.
OVERIGE VRAGEN
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog een artikel(en) toevoegen, kan dat?
Ja dit kan! Neem wel altijd eerst even contact met ons op - het liefst via WhatsApp - om te kijken of je bestelling niet al verzonden is.
Wat betekent PRE-ORDER?
Als er bij een product PRE-ORDER staat, betekent dit dat het product al wel te bestellen is, maar pas geleverd wordt zodra het bij ons op voorraad is. Bij populaire producten weet je op deze manier zeker dat je jouw exemplaar vast veilig hebt gesteld. Let op: als je een bestelling plaats met zowel pre-order items als producten die wel op voorraad zijn, wordt je bestelling pas verzonden op het moment dat ook het pre-order product op voorraad is.
Wat betekent VERWACHT?
Staat er bij een product de tekst ‘VERWACHT’? Dan betekent dit dat het product snel weer op voorraad komt. Je kunt ons natuurlijk altijd even een mailtje sturen als je meer informatie wilt ontvangen.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, je krijgt altijd direct na het plaatsen van je bestelling een bevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Laat het ons dan even weten. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat er per ongeluk een fout in het e-mailadres is geslopen. Zodra wij jouw pakket hebben afgeleverd op het postkanoor, ontvang je ook nog een mailtje met een track & trace nummer.
Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja, dit kan! Je kunt dit aangeven door de optie 'ander afleveradres' aan te vinken.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?|
Je kunt contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@things-we-love.nl, door te bellen naar 06-12246037 of een WhatsApp te sturen naar 06-12246037.